.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اعتدالگرایان شمال و راهکارهای اجرایی سندچشم انداز

دبیرخانه تدوین راهکارهای اجرایی سند 20 ساله تشکیل شود
دبیرکل مجمع اعتدالگرایان شمال (دانشجویان و فارغ التحصیلان) پیشنهاد داد: "دبیرخانه همگرایی در تدوین راهکارهای اجرایی سند چشم انداز 20 ساله کشور" با حضور تشکلهای و شخصیتهای معتدل تشکیل شود.
"ابوذر پورادیب" افزود: سند چشم انداز 20 ساله فصل الخطاب همه گروههای سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی و مورد تایید و تاکید مقام معظم رهبری است که راه رسیدن به توسعه را پیش روی ما قرار داده.
وی خاطرنشان کرد: لازمه توسعه همه جانبه پایبندی به مفاد سند است و همه دلسوزان کشور باید خود را ملزم به رعایت آن کنند.
به گفته وی، سند چشم انداز 20 ساله متعلق به همه آحاد مردم می باشد و کسی حق ندارد برحسب سلیقه خود آنرا تفسیر کند.
این فعال سیاسی با اشاره به اجرای سند 20 ساله از آغاز دولت نهم اضافه کرد: برداشتهای دولت نهم از سند 20 ساله نشات گرفته از دیدگاههای افراد خاص و محدودی است که نه در تدوین سند نقش فعال داشتند و نه به تنهایی توان تحقق آنرا دارند.
پورادیب تصریح کرد: حلقه مشاوران و یاران رییس جمهور تنگ است و بعضی تصمیمات غیرکارشناسی هم توسط همین جمع گرفته می شود، چنانچه این روند تا پایان دولت نهم ادامه یابد به جرات می توان گفت که به دلیل چنین عملکردی اجرای سند چشم انداز 20 ساله حداقل چهار سال به تاخیر می افتد.
رییس شورای مرکزی مجمع اعتدالگرایان شمال تاکید کرد: برای رسیدن به رشد و توسعه باید از فرصتها و لحظه ها و چه بسا از ثانیه هایی که در اختیار داریم بهره ببریم.
به گفته پورادیب، ضربه ای که به کشور و مردم از حیث به هدر رفتن امکانات، منابع و سرمایه ها به دلیل تاخیر چهار ساله در اجرای سند 20 ساله وارد می شود غیرقابل جبران است.
این فعال دانشجویی تاکید کرد: بنابراین لازم است تا کسانیکه واقعا به فکر رشد و پیشرفت کشور هستند در قالب تشکلها و نخبگان سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی، فارغ از جناحبندیهای سیاسی کنار یکدیگر جمع شوند تا بتوانند با همفکری و همکاری یکدیگر راهکارهای اجرایی برای تحقق سند چشم انداز 20 ساله تدوین کنند.
پورادیب تصریح کرد: تجمع تشکلها و نخبگان بدون در نظر گرفتن مشی سیاسی شائبه سیاسی بودن فعالیت دبیرخانه و راهکارهای پیشنهادی آنها به دولت را کاهش می دهد.
رییس شورای مرکزی مجمع اعتدالگرایان شمال ادامه داد: دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی نیز به عنوان قشر نخبه و تاثیرگذار جامعه می توانند در این مجموعه حضور فعال داشته باشند.
پورادیب اهداف مجمع اعتدالگرایان از پیشنهاد تشکیل دبیرخانه همگرایی در تدوین برنامه های سند چشم انداز 20 ساله کشور را ایجاد همگرایی بین دانشجویان و فارغ التحصیلان، مشارکت جوانان در توسعه کشور، توجه به پویایی و افزایش قدرت تحلیل دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی، تقویت ارتباط دانشجویان با بخشهای مختلف جامعه، همگرایی گروههای سیاسی اعتدالگرا حول برنامه های سند چشم انداز 20 ساله، استفاده از دیدگاههای نخبگان دانشگاهی و بهره مندی از ظرفیتهای موجود کارشناسی کشور عنوان کرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.259 seconds.